نیمه ی آشکار من

به قول نیچه ، هر آن کس که خنده نمی داند همان به که آثار مرا نخواند

نیمه ی آشکار من

به قول نیچه ، هر آن کس که خنده نمی داند همان به که آثار مرا نخواند

برای سپیده!

سپیده را تا به حال ندیده ام! ولی چه اهمیتی دارد؟! ؛

وقتی احساساتش را دیده ام!!

                                       که زیبا و نزدیک اند به من!


وقتی به من نشان می دهد هنوز هم می شود عاشقانه  عاشق معبود بود!

                                                                                          بی خیال ِ ...


وقتی می بینم "دوستی" هست که آرزویی شبیه به آرزوی من دارد!

و من تنها نیستم!


و من چه قدر از خدا ممنونم که زمینی اش کرد؛

                                                             و مرا با او  آشنا!




جویای راه خویش باشیم

در تکاپوی انسان شدن

در میان راه ، دیدار می کنیم

حقیقت را       آزادی را

                                    خود را

در میان راه

                  می بالد و به بار می نشیند

دوستی یی که توان مان می دهد

تا برای دیگران

                     مأمنی باشیم و یاوری

این است راه ما

                               راه تو

                                        و من


- باشد که بهار تازه زندگیت سرشار از زیبائی باشد


                                                      « تولدت مبارک »


نظرات 3 + ارسال نظر
VpnServ شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.3.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

سپیده شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:55 ب.ظ

نمیدونم چی بگم!!!!!!!!!!
من لایق این همه تعریف نیستم
ممنون که من رولایق دوستی دونستی!
مشتاق دیداردوست خوبم!
خوشحالم کردی!
شادباشی!
روزهات مثل رنگ وبلاگت پرتقالی!

من بیشتر دوست خوبم! :)
شاد باشی و سبز

هانیه دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ

آخی خیلی قشنگ بود...
منم به سپیده جان تولدشو تبریک میگم.

;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد